Darksiders 3: la prima patch modifica il livello di difficoltà

By Claudia Marchetto, domenica, 2 dicembre 2018 10:36 GMT

La modalità Storia di Darksiders 3, grazie a questa prima patch, sarà molto più tranquilla grazie ad una modifica della difficoltà.

La prima patch di Darksiders 3, uscito questa settimana (qui potete trovare la nostra recensione) ha introdotto diverse correzioni. Ma non solo: anche il livello di difficoltà nella modalità Storia è stato abbassato ulteriormente.

Darksiders 3

Alcuni utenti infatti si sono resi conto che anche settando la difficoltà minima, Darksiders 3, giocato alla modalità Storia, risultava lo stesso difficile. Parte della correzione della difficoltà deriva dai cambiamenti nella finestra dell’invulnerabilità della protagonista Furia quando schiva: con le nuove correzioni sarete quindi invulnerabili più a lungo nella difficoltà più semplice. Anche nelle altre difficoltà l’invulnerabilità è stata regolata, ma non sappiamo di quanto.

L’aggiornamento inoltre fa sì che la telecamera indichi anche dove si trovano i nemici fuori dalla visuale, in particolare quelli che cercano di colpire alle spalle.

Vi ricordiamo che Darksiders 3 è disponibile per PC, PlayStation 4 e Xbox One. Di seguito potete dare uno sguardo alle note complete della patch.

Darksiders 3 Patch Update 1 For PC Full Patch Notes

Improvements:

  • Multiple improvements to help performance and loading. Performance improvements should also significantly reduce stuttering in high-density areas.
  • Updated Story mode to be more forgiving.
  • Adjusted invulnerability windows across all difficulties. The windows are consistent on Balanced, Challenging and Apocalyptic and even more significant on easy.
  • Modified hit indicators for better readability.
  • Added version number on the main menu.

Fixes:

  • Added FOV scaling to keep correct FOV on 21:9 monitors.
  • Fixed various crash issues.
  • Added Force Respawn functionality. This option is available in the game options menu. It will kill Fury and return her to the last Vulgrim Waypoint that you visited. This option is a last resort to be used if you think you are stuck in an area for whatever reason.
  • Added functionality on Force respawn that will force the hollows to re-equip to Fury. This is for the issue where Fury’s hollow abilities appear to have stopped working.
  • Fix for issue where Force blocks were getting stuck in Scar. If you have encountered this issue, it should destroy the stuck block, and if you come back to the area, it will reload the block in the correct starting area.
  • Fix for issue where certain stacked breakables wouldn’t break in Bonelands.
  • Fix for issue that would break Gluttony fight. Fix should also fix saves that had this issue.
  • Fixed multiple issues where players can get Fury into unintended locations or unintended locations without expected Hollows (in some cases Force Respawn may need to be used).
  • Reduced Fafnir enhancement’s damage output.
  • Increased Havoc Generation on Obscurus Enhancement
  • Increased Health and Damage amounts on Fortifier Enhancement

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