Call of Duty: Black Ops 4 Blackout – la nuova patch depotenzia la 9-Bang e le granate a grappolo

By Claudia Marchetto, giovedì, 25 ottobre 2018 11:55 GMT

Durante la notte Call of Duty: Black Ops 4 ha ricevuto un nuovo aggiornamento che oltre a correggere nuovi bug ha depotenziato un paio di armi nella modalità Blackout.

La patch di Call of Duty: Black Ops 4 è ora disponibile su tutte le piattaforme e ha aggiunto un paio di nerf alle armi di Blackout. Questi cambiamenti ora dovrebbero bilanciare i danni della 9-Bang e delle granate a grappolo.

La 9-Bang ora impiega più tempo a detonare dopo essere stato lanciata. Sia le granate a grappolo che la 9-Bang occupano un solo slot anziché due.

call of duty black ops 4

Oltre a questo sono stati corretti alcuni bug e migliorato alcuni degli effetti delle abilità. La prossima settimana è previsto un aggiornamento importante per Black Ops 4 che affronterà i problemi di audio e molto altro. All’interno del gioco, grazie sempre ad un aggiornamento, è iniziato l’evento dedicato ad Halloween.

Potete dare uno sguardo alle note della patch in calce a questo articolo.

General

  • Resolved an issue where the incorrect animation played after a match in which the player did not rank up.
  • General stability improvements across Multiplayer, Blackout, and Zombies.

Multiplayer

  • Increased Thresher fire rate and projectile speed.
  • Increased Sniper’s Nest fire rate and duration.
  • Slightly reduced Acoustic Sensor detection range.
  • Fixed an exploit on Morocco where the player could end up under the map.
  • Resolved an issue where Reactive Camos were not appearing correctly in Create-a-Class.
  • Updated unlock requirement text for the MX9 Reactive Camo.
  • Long playlist names now display properly on the Multiplayer menu.

Blackout

  • Reduced inventory stack size for 9-Bang and Cluster Grenade from 2 to 1.
  • Increased charge time for 9-Bang.
  • Increased fuse time before detonation for 9-Bang.
  • Reduced Dead Silence duration to 120 seconds to match Awareness.
  • Resolved an issue where Multiplayer Custom Games were not working properly after leaving a Blackout match and opening a custom Multiplayer lobby.

PC

  • Zombies: resolved an issue that caused the neon numbers in Blood of the Dead to disappear when Model Quality was set to Low.
  • Blackout: resolved an issue that enabled players to start with 200 Health if a Trauma Kit was used as a Blackout match was starting.

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