SCUM, il battle royale di Devolver Digital, ha superato il milione di copie vendute in meno di tre settimane

By Marcello Ruina, martedì, 18 settembre 2018 18:17 GMT

SCUM si aggiorna e regala due piccoli presenti per celebrare il milione di copie vendute in meno di tre settimane.

Nella giornata di oggi, Devolver Digital ha pubblicato il changelog della nuova patch di SCUM, l’ultimo Battle Royale che sta conquistando i videogiocatori di mezzo mondo.

Con questo changelog, tuttavia, abbiamo in allegato una notizia interessante: l’editore ha fatto sapere che SCUM è riuscito a superare il milione di copie vendute, traguardo raggiunto in meno di tre settimane dal suo arrivo su Steam.

Per celebrare questo traguardo, sarà resa disponibile a tutti i giocatori una nuova arma, la DEagle .50 dorata. Essa sarà disponibile fino al 25 settembre.

Tutti i possessori del Supporter Pack, inoltre, riceveranno il Nice Watch, uno smarthwatch da equipaggiare nel gioco. Al momento, l’orologio segnerà soltanto l’ora ma, in futuro, sarà aggiornato con nuove e misteriose funzioni.

Qui di seguito, pubblichiamo il changelog completo dell’update 0.1.17.8849:

  • Various client/server performance tweaks
  • Added Atlas LODs for Factory Hangar 01 (cleanup old LOD fbx files)
  • Projectile initial lifespan reduced to 6 seconds
  • Increased server tick rate
  • Added Atlas and bake LODs for Silo Factory and Hangar to Chimney bridge (edited materials, added textures)
  • Added new Atlases and recreated all new LODs for Jail Entrance Building Bridge01/02/03
  • Refinery elements – Added Extra Lods (Distant City optimization)
  • Added Atlas LODs for Jail Workshop
  • Added silver version of DEagle .50 and .357 that can be found through the world.
  • Fixed a bug where it was possible to add an item to a container inside a container (e.g. backpack inside a backpack), should fix an item duplicating exploit
  • Added admin command #SetTime to control server time
  • Disabled pace adjustment with the scroll wheel in inventory
  • Added DEagle to event loadout (You can use the silver ones in events)
  • Actions which need a selected item should by default take the item in hands into account (You do not need to select the item in your hands anymore to perform various actions: Fire starting, can opening, etc… but the corresponding item for the action still needs to be in hands)
  • Disabled prisoner visibility hiding in first person view, if not camouflaged. (Players won’t pop invisible/visible randomly in first person anymore)
  • Tweaked footsteps attenuations. (Lowered the radius of footstep sounds)
  • Added distinct sound to granades when they impact with the ground
  • Landscape C_4, D_4 grass.flushcache (Fixed a bug where on D4 was no foliage)
  • Prison – Added Extra loot packages (Cover)
  • Fixed collision on barracks where you were stuck in it.

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